2015年11月8日 星期日

【韓流】韓國傳統遊戲—花牌

我已經中意韓流約十年多,但一直都係處於「佢講乜春」的情況中…
今年終於下定決心去學韓文,而在最近一堂中老師同我地玩「花牌」…
老師講解規則的時候,我只想講一句…真係好複雜ㅜㅜ
IMG_3479
由於玩花牌的時候會把花牌打到枱面上,所以為免打擾到人地上堂,就用左一件外套黎放底。
花牌總共有48隻,分十二個月,每個月有四張牌,打法同麻將有少少相近,但花牌複雜多了…
其中一個規則是「고스톱」意思是go或stop,先拎到七分的人可以選擇go或stop,go的話分數就會有所加乘。
而且也有分你手上的牌有無動物、字等黎計分數…
真係唔係咁容易學識呀!
我都係努力學好韓文先再玩XD

Blog:http://pigdevil.blogspot.hk/
ulifestyle:http://blog.ulifestyle.com.hk/blogger/pigdevil/
seewide:http://www.seewide.com/space.php?uid=1774
email:threeidiotpig@gmail.com

沒有留言:

張貼留言