2014年8月20日 星期三

【敗家】初試MJ指甲油~

無意中經過SASA,因為我屋企附近的SASA,一望入去就係MJ的專櫃,又比我見到有特價啦!最終買左一技指甲油同睫毛液。
SAM_1021
我從未試過MJ的指甲油,所以見佢特價就買黎試試,我買的是「水凝香氛指甲油」GR703!
SAM_1020

佢的「好搽」度一般,同其他指甲油差吾多。上色度都ok,上圖是搽左三層的結果。快乾度我覺得都算快,有啲指甲油是連表面果層都乾得慢過人!而佢的氣味方面,話明「香氛指甲油」佢一定有反甘上下的香氣,不過搽的時候就吾太覺有香味,但直接聞的話就會聞到淡淡的香味!
評價:(滿分5分)
  • 好搽度:★★★
  • 上色度:★★★
  • 快乾度:★★★★
  • 氣味度:★★★★
Blog:http://pigdevil.blogspot.hk/
ulifestyle:http://blog.ulifestyle.com.hk/blogger/pigdevil/
email:threeidiotpig@gmail.com

沒有留言:

張貼留言